גדולים מהחיים- יום שידורים מיוחד

מאת: אליעוז רבין

נכתב ב- 9/9/2015

הנדון: יום שידורים מיוחד בערוץ 2 למען ילדי גדולים מהחיים

 

שלום רב,

עמותת  "גדולים מהחיים"  פועלת למען איכות חייהם ורווחתם של ילדים חולי סרטן ומשפחותיהם. פעילויות העמותה מסייעות בכל שנה לכ- 1,500 ילדים חולי סרטן ללא הבדלי דת, לאום ומין, חלקם חולים סופניים וכולם נאבקים על חייהם. חזון העמותה הוא ללוות את הילד החולה ומשפחתו מרגע גילוי המחלה ועד להחלמה, ע"י תכניות לתמיכה משפחתית סוציאלית ורפואית, תהליך הנמשך שנים.  

 

ב -17 בספטמבר נקיים יום שידורים מיוחד ברשת ערוץ 2 בשיתוף התכנית אקס פקטור. מטרתו גיוס תרומות לפעילויות התמיכה והסיוע לילדים והשפעה על דעת הקהל ולקשיים ולצרכים של הילדים והמשפחות בתקופת הטיפולים הארוכים. יום השידורים המיוחד ישלב תכנים של העמותה החל מתוכניות הבוקר ושיאו בפריים טיים בערב במשדר התרמה ענק "באנו לנצח"  אקס פקטור, כוכבים וידוענים המגשימים חלומות לילדים המחלימים מסרטן.

 

גם אני אישית מתנדב בחבר הנאמנים של עמותת גדולים מהחיים. חבר הנאמנים פועל לפיתוח והרחבת תכניות ומשאבי העמותה למען הילדים החולים. אני מכיר את העמותה, פעילויותיה והנהלתה. צוות העמותה ומתנדביה עושים ימים ולילות בעשרות תוכניות למען הילדים וההורים. גדולים מהחיים מקפידה על ניהול ציבורי תקין, שקיפות כספית, הוצאות תקורות הנהלה נמוכות (בשנת 2014 על כ 6% ממחזור הפעילות).

אני תורם אישית ומזמין אתכם להצטרף לעשייה למען ילדי גדולים מהחיים, להתנדב ולתרום תרומה משמעותית לעמותה במהלך יום השידורים.  

 

גדולים מהחיים מתמקדת בתחומים הפעולה הבאים:

שמחה – תכניות לתמיכה נפשית וסוציאלית לילד החולה ומשפחתו כגון: טיפולים פסיכולוגיים, טיסות הגשמת חלומות לדיסני, קבוצות תמיכה, מחנות וקייטנות אביב וקיץ, רכבת החיוכים בפורים, נופשי תמיכה לאימהות, נופשי החלמה לילד ולמשפחתו באילת ועוד.  

בריאות – שיפור איכות הטיפול הרפואי ותנאי האשפוז, חיזוק המחלקות האונקולוגיות ע"י מכשור רפואי חדשני, שיפור תנאי האשפוז, מימון תרופות שמחוץ לסל, מעבדות מחקר, הקמת חדרי פעילות לילדים בבתי החולים.

תקווה – שינוי ארוך טווח בחינוך, ושינוי חוקתי לזכויות הילדים לקבל את מיטב הטיפולים והתרופות להצלת חייהם ולהקלה על סבלם. העמותה יזמה והקימה את "גן החלומות"– מרכז חינוכי סטרילי ראשון מסוגו בעולם המאפשר לתינוקות ופעוטות חולים שיקום במסגרת לימודית וחווייתית.

 

בברכה ובתודה,

אליעוז רבין

חבר בחבר הנאמנים

עמותת גדולים מהחיים